sekretariat@pidm.pl GSM +48 535 524 733

Pierwsza wizyta – instrukcja obsługi

Polski Instytut Dialogu Motywującego - PIDM > Pierwsza wizyta – instrukcja obsługi

 

Jak się zarejestrować?

Szczegółowe dane kontaktowe znajdziecie Państwo przy nazwiskach terapeutów. Tam gdzie jest to możliwe zapraszamy do rejestracji przez stronę znanylekarz.pl

 

Czy mogę na pierwszą wizytę przyjść z kimś z rodziny/przyjaciół?

Tak. Zapraszamy zarówno pacjentów, którzy chcą przyjść w towarzystwie bliskiej osoby, jak i bliskie osoby tych, którzy pomocy potrzebują. Dobrze jest poinformować przed wizytą osobę rejestrującą lub terapeutę o takim zamiarze.

Kiedy przyjść?

Po prostu – punktualnie! Nie wcześniej niż ok. 5 min przed zaplanowanym spotkaniem. Spóźnianie się też oczywiście nie jest wskazane. Sesja trwa 50 minut.

Co muszę mieć ze sobą?

Samego siebie w możliwie komfortowym i wygodnym dla Ciebie stroju. Prawdopodobnie skoro zdecydowałeś się na spotkanie ze specjalistą – masz ważniejsze sprawy, którymi chciałabyś/chciałbyś się zająć podczas spotkania, niż to czy akurat przeszkadza Ci niewygodny ubiór.

Telefon, laptop i inne urządzenia podczas samego spotkania raczej NIE będą Ci potrzebne.

Jak długo trwa jedno spotkanie?

Spotkanie (sesja terapeutyczna) trwa 50 minut. Podczas spotkania nie musisz w ogóle o tym myśleć. To terapeuta będzie kontrolował upływający czas i w odpowiednim momencie zakończy sesje.

Jak długo będzie trwać cała terapia?

To kwestia bardzo indywidualna. Po pierwszych dwóch – trzech spotkaniach, terapeuta ustali z Tobą zasady Waszej dalszej współpracy, które będą stanowić tzw. kontrakt terapeutyczny. Określicie w nim m.in. cel i przybliżony czas trwania terapii.

Ile kosztuje jedno spotkanie (jedna sesja terapeutyczna)?

W zależności od charakteru spotkania ceny kształtują się od 100 do 150 zł.

Wysokości opłaty za Twoja wizytę ustalisz już podczas rejestracji.

Jak płacić?

Najczęściej – gotówką, po zakończonej sesji.

Możliwe są też inne formy płatności np. przelewem na wskazane konto. Do ustalenia indywidualnie.

Czy otrzymam dowód zapłaty?

Oczywiście. Jeśli chcesz otrzymać fakturę, ze względów organizacyjnych, prosimy zgłoś ten fakt najlepiej już podczas rejestracji.

Masz do nas inne pytanie?